Korkmuyorum..
Ruhumdaki fırtınada boğulmaktan,
Karanlıkta yollarımı kaybetmekten.
Biliyorum kurtarırsın beni sen
Işığım, deniz fenerim
Işığım,
Sana aşığım..

19 Kasım 2007 Pazartesi

BEKLEYİŞ..


Seni bekliyorum..
Gözlerim karanlıktaki ateşe hapsolmuş,
Hayal kuruyorum.
Neden?

Bunca zaman beklemişken
Ve karşıma çıkmışken sen
Yokluğun neden?

Senden önceki geçmişimdeki sen geliyorsun önce aklıma
Bedensiz ruhun..
Sonra karşımdaki var oluşluğun.

Beraberliğimiz geliyor aklıma
Seninle içtiğim çayın tadı sensiz ne kadar acı diyorum
Saçmalıyorum ara sıra
Çay aynı çay diyorum
Ama değil aslında...
Sonra muhabbet ediyoruz seninle
Yine kızdırmışım seni dudaklarını bükmüşsün yine.
Gönlünü almak için sarılacakken sana
Olmadığını farkediyorum yanımda.
Meğer yalnızlıkmış yine sarıldığım.

Kadim dostum.!

Yalnızlık...


Aynadakiben