Korkmuyorum..
Ruhumdaki fırtınada boğulmaktan,
Karanlıkta yollarımı kaybetmekten.
Biliyorum kurtarırsın beni sen
Işığım, deniz fenerim
Işığım,
Sana aşığım..

28 Ocak 2008 Pazartesi

Seni Seviyorum..


Seni Seviyorum
çünkü;
Her günüm senin sesinle doğuyor,seninle sürüyor
Gecem ise seninle son buluyor.
Seni Seviyorum
Çünkü;
Kilometrelerce uzakta olsan bile,
buluşma gününü özlemle beklemek hoşuma gidiyor.
Seni Seviyorum
Çünkü;
Yanımda olmasan bile, yüreğinin benimle olduğunu biliyor
Her an yanında olduğumu biliyorsun.
Seni Seviyorum
Çünkü;
Bu mesafelere ragmen yaşanmamışı yaşatabiliyorsun,
Duygularımda var olabiliyorsun.
Seni Seviyorum
Çünkü;
Sesinle dünyama bir anda girip,
Sürprizlerinle beni kendine tekrar tekrar aşık edebiliyorsun.
Seni Seviyorum
Çünkü;
Yüreğimin tam ortasında varolabiliyorsun beni hayallere götürebiliyor, Umutlarımı geleceğimi düşündürebiliyorsun.
Şiir yazdırıp,şarkılarda hissettirebiliyorsun kendini.
Seni Seviyorum
Çünkü;
İkimize dair bir yaşamı düşündürebiliyorsun,
Mutluluğun,aşkın varlığına inandırabiliyorsun.
Engellerin aşılacağını, mücadelenin hırsını,
Birlikteliğin,
Tek yürek olmanın ve güvenin aşamayacağının olmadığını gösteriyorsun.
Seni Seviyorum
Çünkü;
Sen hayatıma vazgeçilmez bir anlam katıyorsun.
Seni Seviyorum
Çünkü;
Sen benimle bende yaşıyor, ben seninle sende varoluyorum.
..:: Seni Seviyorum Çünkü Seni Sensiz(De) Yaşayabiliyorum::..
Alıntı